Klik tau!

Monday, August 10, 2009

Hi-5 Surprise! - 35% Discount Voucher

Assalamualaikum. Dear Friends & Sesapa jer la ye!

I have a 35% voucher utk menyaksikan Hi-5 Surprise! show utk di let go. So, sesiapa yang bercadang utk bawak anak2 utk menyaksikan show ni (especially during Merdeka holidays) dan nak this voucher, do leave a message dan aku akan passkan/poskan voucher ini.

First come basis ye.

Serial no dilindungi... Kalau betul2 nak baru leh bagi serial no.

Details:
Date & time : 29-30 Aug 09 (3pm & 7 pm), 31/8/09 (12 pm & 4pm)
Venue : Arena of Stars , Genting Highlands
Ticket Price : RM150, RM120, RM80, RM50 (before discount)
Booking : 03-224199999

Silalah baca lebih lanjut T&C

For more info, pls visit http://www.yvents.com.my

OK. Aku dpt voucher ni dengan pembelian kasut Crocs for sekeluarga (except Imran la..). Dengan belian RM200 ke atas, anda boleh dptkan voucher ni jugak... Rasanya beli produk Mcalaren & Mom's Care pun leh dpt voucher ni jugak kot.... Tapi yg aku punya voucher ni, aku nak bagi jer sebab takde plan nak bawak anak2 pergi tgk show ni pun.

Notes: Aku, laki & girls udah jejalan pakai Crocs ... Pada Imran yg belum tau jalan tu.... ko tggu la sampai leh jalan ye baru mommy beli... takde pekdahnya beli kasut memahai utk baby yg lum jalan!

3 ulasan:

Nurmala Mazlan on Monday, August 10, 2009 4:13:00 PM said...

adeh!!1
jauh la pulak sampai ke genting nun

Jajadomaq on Friday, August 14, 2009 2:25:00 PM said...

Tu la pasal.. sebab jauh sgt.. kalau area2 dekat umah jer, maybe leh consider...

Jajadomaq on Monday, August 24, 2009 4:14:00 PM said...

Voucher sudah diberi kepada Puan Boss..

 

Counter la konon!

Sapa tu??

Term of Use?

Korang boleh ambik mana2 isi kandungan dalam blog aku ni... Tapi pls, bagi kredit dengan letak link blog aku... Paling2 pun, sila klik la kat iklan yang dok kuar tu.... TQ aa...