Klik tau!

Saturday, February 6, 2010

8 tahun sudah.....

Sungguh lama tak berblog... masuk blog sendiri pun tak... hahahhahaha...
Anyway, 02.02.10 genaplah 8 tahun aku dah bernikah dgn Shafie b Sarpan dan dah ada anak 3 org pun...
  1. Sarah Syuhada
  2. Sarah Soffiya
  3. Shah Imran

Bulan 4 ni insyallah kami akan menerima kehadiran member baru dlm family. Kalau ikutkan scan, baby boy. So, kami decided nak namakan dia Shah Irfan atau Shah Iskandar. Tgk mood abah la masa nak daftar tu... dua2 nama pun aku suka.....

To Abah, selamat menyambut ulangtahun ke 8 dan Mami nak abah tahu yg mami sgt2 sayangkan abah dan akan terus bersama susah dan senang. Smoga rumahtangga dan keluarga kita akan sentiasa dalam rahmat dan lindungan Allah SWT.

02.02.02

Note:
Teringat masa akad nikah.... aku lewat sampai masjid 15 minit... tok kadi dan abah dah lama dok tunggu dan dah siap borak2...heheheh.. Abah ingat mami dah runaway bride kan...hahhahahha

9 ulasan:

ZR on Saturday, February 06, 2010 12:41:00 PM said...

berjanggut aku tunggu ko updet...

bib said...

happy anniversary jajad..
slim giler ko masa dulu..meh jumpa aku nak get back to that shape..hahahhahah

Jajadomaq on Wednesday, February 10, 2010 3:01:00 PM said...

Zai.... ya aku pun dah berjanggut nak updet ni.. lepas ni aku kena bangun malam2 updet blog la nampaknya...

Bib... TQ... tu la aku tau ko mmg dah selim melim skrg ni.... lepas beranak boleh sharekan rahsia ko..

bib said...

Jajad..
tunggu aku beranak lak jawabnya..kita selim melim sesama..hehehhhe

Jajadomaq on Thursday, February 11, 2010 9:53:00 AM said...

Bib, peknen lagi rupanya!! Congrats! Semoga dpt baby boy lak lepas ni.. Bila ko due?

ZR on Thursday, February 11, 2010 9:41:00 PM said...

bib....congrat thn nie rezeki merempah ruah....

bib said...

zai & jajad..aminnnn...due bulan jun..doa2 dpt tarikh sama

Muza Nyra on Wednesday, June 02, 2010 12:29:00 AM said...

kak jajad..cun betul masa kawin tu..cantikk sungguh..wahhhh

Jajadomaq on Tuesday, June 29, 2010 4:07:00 PM said...

Alamak Muza.. malu la akak... tu zaman2 hot..ahahahahhaa

 

Counter la konon!

Sapa tu??

Term of Use?

Korang boleh ambik mana2 isi kandungan dalam blog aku ni... Tapi pls, bagi kredit dengan letak link blog aku... Paling2 pun, sila klik la kat iklan yang dok kuar tu.... TQ aa...