Klik tau!

Tuesday, June 29, 2010

Perangai Pelik

Salam.

Kalau korang biasa tgk katun Jepun (aku hari2 layan katun) mesti tau citer pasal satu famili yang penuh dengan idea2 camna nak save duit. Keluarga Hageda ni ada anak berkepala botak bernama Hagemaru. At the end of each episod selalunya akan disenaraikan 10 perangai pelik famili tu yang obsess dengan cost saving... selalunya memang merapu dana la perangai2 depa tu.....

Keluarga Hageda
(source dari google image - original IP unknown)


Tapi apa yg tak peliknya dari cerita ni ialah pastinya setiap kita mesti ada paling tidak 1 perangai pelik kan?

Macam aku ni... perangai semasa beli barang online... selagi aku tak beli baraang yang aku dok aim.. selagi tu la aku dok belek bermacam2 website/blog, berhari-hari. Bila dah beli dan dah ada benda tu depan mata, secara otomatiknya aku tak macam dah peduli nak ambik tau dah... barang tu pun selalunya 2-3 hari ja aku dok obsess nak pakai/guna.


Mmm... apakah perangai pelik korang ek?


Note:
Perangai camna pun tak kesahlah, janji jangan menyusahkan orang!

0 ulasan:

 

Counter la konon!

Sapa tu??

Term of Use?

Korang boleh ambik mana2 isi kandungan dalam blog aku ni... Tapi pls, bagi kredit dengan letak link blog aku... Paling2 pun, sila klik la kat iklan yang dok kuar tu.... TQ aa...