Klik tau!

Tuesday, June 29, 2010

Cincin Best

Halo semua!

Lama betoi aku tak menulis kat blog ni... hari2 ckp dgn diri sendiri nak masuk blog dan updet.. tapi hari2 dok kata ja la kat diri sendiri... dasar pemalas!

Anyway, mau share satu produk best.... apa kejadahnya produk ni adalah dijual oleh laki aku yang rasa dia sgt terel dlm bab2 mengebestkan bini dia. Maka, haruslah dikongsi. (Ish pompuan ni...dah la lama tak updet blog, updet2 jer promote alat bantuan memuaskan nafsu!hahahahha)

Blog jualan adalah masih dlm pembikinan.. nanti lama2 lawa la blog tu... tapi yang pasti produk boleh terus dibeli ya... jgn malu2 sebab aku gerenti produk adalah sangat2 best. Mesti cuba try test!

Sila click sini untuk mengorder. Korang sms la kata nak beli, nanti dia bagi akaun number. pastu, dia pos. Harga adalah termasuk bayaran mengepos. Oh ya, sila baca disclaimer ye. Produk ni hanya dijual kepada suami isteri yang sah sahaja. Kalau sesiapa yang belum berkahwin pastu nak cuba try test kat pasangan, sila la jangan beli kat situ ek. Eh silap.. sila jangan beli langsung kat mana2 pun. Apa kehalnya korang nak beli benda2 ni pastu gi buat maksiat! Baik simpan duit buat kawin.

Begini rupanya. Gambar dicilok dari blog dia.

Nota:
Ni bisnes dia, bukan bisnes aku tau... aku gatai promote ja sebab aku memang gatai!

2 ulasan:

ZR on Tuesday, June 29, 2010 4:50:00 PM said...

lama tau dah tang gatal tu..eh produk tu gunanye cam ne...stori face to face la best...ehehheh

Jajadomaq on Tuesday, June 29, 2010 6:10:00 PM said...

Zai- Laju jer ko ye! Gatai tu mmg ye sgt.. kalau tak, tak kan aku dok sms ko mlm2 buta dok tanya patut ON ke tak.. hahahha...

Perlu ka aku demo life cara nak guna? Nanti aku tanya tokei kalau boleh bawak sample... Kena ada tester la kan... tak kan nak demo pakai yang pernah guna lak kan...

 

Counter la konon!

Sapa tu??

Term of Use?

Korang boleh ambik mana2 isi kandungan dalam blog aku ni... Tapi pls, bagi kredit dengan letak link blog aku... Paling2 pun, sila klik la kat iklan yang dok kuar tu.... TQ aa...