Klik tau!

Wednesday, May 6, 2009

Kenduri kawin anak Doc Salmi

Salam.
Last saturday aku pergi kendiri kahwin anak Doc Salmi, Aiman & Sakinah. Sebelum tu, khamis ada pergi chowkit beli hadiah kahwin. Jal bagi idea soh beli set frame yg ukir2 tu... So, kutip2 duit budak2 Sekolahku.net, tambah dgn duit aku, dapat la beli 1 set frames Allah (swt) & Muhammad (saw). Kos pun tak mahal sgt, RM60.
Sebenarnya tak puas hati la sebab frame tu takde yang lawa sgt. Tapi memandangkan dah masuk chowkit dan dah nak maghrib, maka aku beli la jugak frame tu. Kang tak beli Abah marah lak, dah la paksa dia gi chowkit. hehehhehe... TQ Abah sebab layan jer Mommy...

Anyway, ni nak share gambar2 kendiri kawin tu pada yang tak pergi (tak tangkap byk gambar pun).
Frame Muhammad (saw) Frame Allah (swt) Set frame Allah & Muhammad
Hadiah siap dibungkus (peace) Acara potong kek... x nampak sangat la... Abah, Imran & Opie Mommy & Adda (peace lagi) Adda & Opie (Asyik peace jer)
Mommy & Imran Pengantin- Aiman & Sakinah

2 ulasan:

evyn4ever on Thursday, May 07, 2009 1:41:00 PM said...

thanks kak jajad...:) nnt kita jmpa ahad ni ok:)

p/s x leh r nak bg msg kat box sblh tu:)

Hadi Mahdi Muhtadi on Thursday, July 02, 2009 10:05:00 PM said...

salamzzz.

thanx for coming to my wedding reception. its really a great pleasure to hv you guys attending it.

Aiman & Sakinah

 

Counter la konon!

Sapa tu??

Term of Use?

Korang boleh ambik mana2 isi kandungan dalam blog aku ni... Tapi pls, bagi kredit dengan letak link blog aku... Paling2 pun, sila klik la kat iklan yang dok kuar tu.... TQ aa...