Klik tau!

Thursday, April 23, 2009

Amah yang kejam dan bangsat!

Salam.

Aku mmg takde benda sgt nak menulis sejak2 ni.. tapi satu link yang jal bagi tadi telah meruntun hati keibuan aku..... mmg mengigil aku tgk video tu....

Macammana seorang sanggup mendera seorang kanak2 kecil dengan begitu kejam sekali.....demn betul la.... sebaya dengan anak aku.. rasanya tua sikit dari Opie jer tu....

Cubalah korang tgk video ni.... aku terus trauma nak ambik maid.... biarlah bersusah2 setiap lagi hantar anak ke taska & bayar mahal.. janji hati aku tenteram bila pikirkan cikgu2 kat taska tu baik2 semuanya dan anak2 aku gembira ja kat taska tu... sampai kadang2 takmo balik sebab nak main lagi dengan kawan2.....

Mesti tgk jugak walaupun ngeri dan tak sampai hati:
http://walaoehwangsamaju.blogspot.com/2009/03/blog-post_31.html

wsalam.

2 ulasan:

zulfarina zulkeple on Friday, April 24, 2009 9:51:00 AM said...

huh mmg kejam pon menangis sy tgk rasa ngilu ati ni aku rasa mcm nak p sepak terajang ja betina tu tergamak dia tendang berdiri atas budak tu tak bleh terima la mcm tu gila sy rasa patah gak tulang budak tu itu baru sikit ntah apa2 lg yg dia buat b4 or after tu kan...katanyer video ni thn 2007 maid tu kena penjara 2thn tapi klau sy sblm seret dia msuk pnjara aku mcm nk dera dia dulu mcm dia buat kat budak tu lebih teruk lagi hape ish geram tau

Jajadomaq on Friday, April 24, 2009 10:14:00 AM said...

Betul tu.... k jajad pun rasa camtu la gak.. memula jal bagi link ni.. tak sampai hati nak bukak.. dok soh jal explain dulu. tapi last2 beranikan diri gak bukak... rasanya bukan kita yang ada anak ja yang rasa nak sepak pompuan ni.. sapa2 pun mesti terasa camtu...

yang paling pilu bila tgk budak tu boleh bangun balik dok depan sial tu merayu nak pi toilet gak... susah payah dia gosok2 badan dia nak bangun.... semlm sampai ja kat nuseri terus peluk cium anak2.......... huhuhuhu...

 

Counter la konon!

Sapa tu??

Term of Use?

Korang boleh ambik mana2 isi kandungan dalam blog aku ni... Tapi pls, bagi kredit dengan letak link blog aku... Paling2 pun, sila klik la kat iklan yang dok kuar tu.... TQ aa...