Klik tau!

Wednesday, April 1, 2009

Ada hantu ka kat tempat aku???

Semalam mumu ckp yg dia dengar bunyi toy anak aku..... padahal tu dah malam.. diorg stayback.... tetiba ad bunyi2 mainan kat tempat aku....

ni dah byk kali org citer yg dgr macam2 kat tempat aku.... huhuhuhu...

1 ulasan:

wow gold on Friday, April 10, 2009 5:17:00 PM said...

roles Rolex Watches,buy Cartier Watches,Omega Watches.

 

Counter la konon!

Sapa tu??

Term of Use?

Korang boleh ambik mana2 isi kandungan dalam blog aku ni... Tapi pls, bagi kredit dengan letak link blog aku... Paling2 pun, sila klik la kat iklan yang dok kuar tu.... TQ aa...