Klik tau!

Friday, July 17, 2009

Poco-Poco

Hari: Sabtu
Tarikh: 11 Julai 09
Tempat: Vista Pinggiran
Acara: Poco-Poco

Hari Jumaat last week aku perasan 1 poster kat depan lift... jemputan ke acara poco-poco... Eh, poco-poco ni yg makcik2 dok menari ramai2 tu kan? Kataku dlm hati.... Tapi, tetiba rasa nak join lak... makcik pun makcik la... lagipun free jer.. belasah la kan...

Mari berpoco-poco!

Maka, pagi Sabtu, dengan gigihnya, lepas jemur kain dan buat breakfast, aku pun turun ke dewan serbaguna dengan Adda untuk acara poco-pco bersama makcik2...

Wah.... tak sangka, ramainya awek yg join.. semua muda2.. yg tua pun 40 an jer... ramai gak yang menghadirkan diri.. dalam 20 org lebih... ramai gak yg bawak anak2...

Sebelum poco-poco..Perut macam ombak beralun-alun.

Okey Adda, kita register dulu...

Mommy & Anak yg jelita

Tetiba diorg cakap, instructor sesat.. kena gi ambik... Huh, lambat lagi ni.. lapar la pulak... pegi cafe dulu lah!

Pekena mee goreng

Sama teh tarik...

Adda, roti canai sama air kotak..

Byk kalori tu.. tapi takpa, lepas ni poco-poco kita....

Kul 9.45 baru instructor tu sampai.. Akak, umur 40 an... memula dia pakai tudung litup.. masuk ja dlm dewan, lepas pintu berkunci, terus bukak semua, tinggal baju dan seluar sendat.... vouge sungguh akak tu (aku tak snap gambar dekat dia, kang dia marah lak kalau upload kat sini)..

Poco-poco.. goyang kiri dan kanan (Akak Instructor baju biru seluar itam)


Step dia agak senang.... ulang2 ja... Adda, menyemak jer...

Actually aku nak snap gambar awek seksi 2 org kat belakang tu...Adda sebagai alatan sahaja.

Habis poco-poco.. Ombak perut dah surut sikit kan????

Mmg gila penat menari.. berpeluh2 menitik2..... tak sangka... sebenarnya good exercise... mmg burn kalori sungguh. yang penting, sgt enjoy! I highly rekomen!

Kalau korang nak tau, poco-poco ni seme lagu Indon belaka... Rasanya mmg berasal dari Indon... Tapi ada gak ckp originally berasal dari line dancing. Tatau la mana satu betul, yg pasti, aku enjoy!


Untuk tatapan korang, aku persembahkan video klip poco-poco.

Ni lak, tarian Poco-poco masa wedding Ning Baizura.


Note: Next time kalau ada lagi... aku mesti join!

0 ulasan:

 

Counter la konon!

Sapa tu??

Term of Use?

Korang boleh ambik mana2 isi kandungan dalam blog aku ni... Tapi pls, bagi kredit dengan letak link blog aku... Paling2 pun, sila klik la kat iklan yang dok kuar tu.... TQ aa...