Klik tau!

Wednesday, June 24, 2009

fames pulak anak teruna ni

Fames betul aku tgk anak member lama aku, Ajin ni.. Skrg ni dia makin commercial la... heheh.. bagus2... Hari tu dlm haiwan teladan, pastu tom-tom bak... yg terbaru.. dlm paper STAR ruangan khas EDUWEBTV.

Danish Muqri - Hensemnya anak teruna ni...

Hebatlah la King! Agaknya Danish kenal lagi tak dgn auntie? Dulu masa kecik Danish selalu dtg opis kat in-fusion dgn rambut panjang lurus.... u are so adorable!

Note: Anak aku pun sker jer berlakon2 depan cermin.. kang mommy hantar casting ye!

4 ulasan:

rozinorazali on Thursday, June 25, 2009 12:34:00 AM said...

salam...

wah tq jajad buat entri pasal anak aku...
ni pun wife aku bitau masa aku tgh shoot...

Jajadomaq on Thursday, June 25, 2009 2:23:00 PM said...

Salam...

Dr. Salmi bagi aku artikel ni.. sebab ada kena mengena dgn portal yg aku tgh develop.. tgk2 gambo anak ko.. heheheh.. aku snap la... hehehe... artis skrg ye anak ko!

rozinorazali on Friday, June 26, 2009 12:56:00 AM said...

hahaha...
ko x bitau dia tu anak aku...

ada quote aku kat page tu juga...

skang aku dh bagi dia slow sket...

tp masih ramai yang nak dia...

latest aku tolak m.nasir nak dia berlakon utk story produksi dia utk astro ceria...

muncung panjang, tp aku explain kenapa arr...

hehehe...

Jajadomaq on Friday, June 26, 2009 6:24:00 PM said...

Masa dpt paper tu, aku tak pasan pun anak ko... bila telek2 baru tau...

Alamak.. apsal tolak dgn M. nasir ni...??? Takde ke watak2 ibu tiri ke... nenek kebayan ke? bak meh ambik aku!

 

Counter la konon!

Sapa tu??

Term of Use?

Korang boleh ambik mana2 isi kandungan dalam blog aku ni... Tapi pls, bagi kredit dengan letak link blog aku... Paling2 pun, sila klik la kat iklan yang dok kuar tu.... TQ aa...