Klik tau!

Friday, June 26, 2009

Projek "Recyled Bottles Homemade Jam"

MEMBELI BOTOL JEM TERPAKAI Jika anda mempunyai botol jem yang sudah digunakan, jangan buang botol2 tersebut. Sila jual kepada aku ye. Tak kesahlah size botol tu, asalkan masih elok untuk dikitar semula.
Harga ditawarkan: RM0.30 setiap botol

Kriteria:

  • Botol KACA
  • Lengkap dengan penutup kedap udara
  • Dicuci bersih
  • Tak retak atau pecah (pecah sikit2 pun takmo)


* Aku akan pastikan semua botol akan disteril terlebih dahulu. sebelum diguna semula.

Kalau rasanya RM0.30 sen tu sikit sgt, kumpul2 la dulu botol tu, nanti boleh pick up kat mana2. Aku sgt2 serious ingin membeli botol2 terpakai ni utk next projek aku... Tgk tajuk boleh tau kan projek aku tu apa... *wink*.

So, harap rakan2 boleh memberi sokonganlah ye.

Note: Bersama2 menjaga alam sekitar.

4 ulasan:

odows on Friday, June 26, 2009 5:27:00 PM said...

mesti nk buat projek tempoyak besar2an ni.. hehe.

jellynajal on Friday, June 26, 2009 5:48:00 PM said...

akakaka, kelakar lak odows nih, sedapnye tempoyak

Jajadomaq on Friday, June 26, 2009 5:51:00 PM said...

Huhuhu... semestinya bukan tempoyak.. mana la gheti membuatnya!

memula ingat nak beli kat kilang... tgk2 min order 5000 botol.. gila hapa! Saya mau bisnes kecil-kecilan saja la taukey!!! Apa pasat sampai 5000 botol.... haiya!

Jajadomaq on Tuesday, June 30, 2009 11:17:00 AM said...

Thx Rantong!

 

Counter la konon!

Sapa tu??

Term of Use?

Korang boleh ambik mana2 isi kandungan dalam blog aku ni... Tapi pls, bagi kredit dengan letak link blog aku... Paling2 pun, sila klik la kat iklan yang dok kuar tu.... TQ aa...